پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت

  • کد خبر: ۲۳۴۳۰۱
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت
تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳) در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که بلندقامتان کشورمان تقریبا شانسی برای صعود ندارند و به این مسابقه صرفا به چشم یک بازی برای اعاده حیثیت و نشان دادن توانمندی‌های خودشان نگاه می‌کنند.

ایران در هفته دوم برابر ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه شکست خورد تا در قعر جدول رده بندی قرار گیرد. این بار در هفته سوم و پایانی در حالی که شانس ایران برای حضور در المپیک پاریس از دست رفته، ملی‌پوشان در فیلیپین به مصاف آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهند رفت.

تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در طول تاریخ بیست‌ویک بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۶ برد برای مردان والیبال ایران ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->